Morgen vliegen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marieke Meurs - WaarBenJij.nu Morgen vliegen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marieke Meurs - WaarBenJij.nu

Morgen vliegen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Augustus 2015 | Nederland, Delft

Hoi allemaal!

Ik schrijf nu mijn laatste blog vanuit Nederland. Morgen ga ik vliegen, gelukkig vertrek ik samen met Elian. Mijn backpack is gepakt en weegt een keurige 11 kilo. De eerste nacht zullen we in Colombo slapen, waarna we verder gaan met de trein naar de zuidelijke kustplaats Galle. Hier zal ik vanaf september ook mijn vrijwilligerswerk gaan doen. Elian en ik gaan daar alvast even rondneuzen, kennismaken met de lokale man die alles regelt voor de projecten en mee eten met de vrijwilligers en de familie. Hierna zullen we naar het midden van Sri Lanka doorreizen om vervolgens weer terug te gaan naar Colombo. Op 7 september ga ik beginnen op de projecten. Ik ben benieuwd!

Liefs,
Marieke


  • 28 Augustus 2015 - 17:09

    Nikki:

    Hey Marieke!
    Fijne reis en veel plezier!! Inmiddels ben je aangekomen in Sri Lanka denk ik. Wat is je eerste indruk? Ik ben jaloers hoor! Geniet ervan!
    Xx Nikki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 8555

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 06 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: